Reklama

SEO optimizacija atliekate patys? Laukite bėdos…

Labai keista matyti statybininkus, kurie iš rankų nepaleidžia telefonų. Ne, jie niekam neskambina, tiesiog ištisai žiūri Youtube vaizdo klipus ir skaito straipsnius populiarioje žiniasklaidoje. Iš tiesų tie statybininkai viską daro pirmą, galbūt antrą kartą. Pirmiausia, jie prisiperka daugybę įrankių, nes nežino, kurių prireiks jų darbe, o kurių ne. Ne visi įrankiai kokybiški, tad greitu metu pasigirsta keiksmai ir kaltinimai vieni kitiems. Taip, ne su visais įrankiais įmanoma efektyviai dirbti. Panaši situacija yra ir su medžiagomis. Dažnai imamoms pačios pigiausios, o ne laiko patikrintos medžiagos. Kartais medžiagos yra vidutinės pagal kokybę, bet kainuoja daugybę pinigų. Čia visas efektyvumas ir baigiasi.

Tokie statybininkai dažnai susipeša tarpusavyje. Vienas sako, kad reikia daryti vienaip, kitas – kitaip, nors abu visa tai matė Youtube vaizdeliuose. Beprasmėms diskusijoms sugaištama daugybė laiko. Darbai juda lėtai. Drebančiomis rankomis yra daromi elementariausi darbai. O kai rankos dreba, viskas padaroma kreivai, nešvariai, tam kartui.

Po sunkios darbo dienos iš kažkur atsiranda patarėjai. Jie įvertina nuveiktą triūsą ir pradeda pasakoti, kaip jie darytų geriau. Galų gale statybininkai metasi nuo vieno darbo prie kito, o paskui bando viską suklijuoti į visumą. Rezultatas – šleivas ir kreivas namas, kuriame gyventi galima, bet vėjai švilpia. O pinigų ir laiko kiek išleista!

Keistoka istorija, tiesa?

Dabar vietoj statybininkų įrašykite bet kurią profesiją ir pamatysite, kad visa tai niekuo geru nesibaigia.

Ta pati situacija vyksta, kai SEO optimizaciją atlieka ne profesionalai, o patys puslapio savininkai. Taip jie gali optimizuoti puslapį paieškai net ir be didelės patirties. Tik ta optimizacija bus trumpalaikė ir visiškai neefektyvi. Blogiausia tai, kad netrukus viską reikės perdaryti iš naujo. SEO paslaugos yra labai greitai kintantis dalykas. Pasak skaitmeninės rinkodaros agentūros Taurus Media specialistų, Kiekvienais metais Google pakeičia bent po keletą svarbių reikalavimų, kaip turėtų būti optimizuotos svetainės. Vieni pakeitimai yra nežymūs, kiti – rimtesni. Kas 2-5 metus atsiranda drastiškų pakeitimų. Pavyzdžiui, pastarasis yra tas, kad Google robotai tikrina mobiliąją versiją ir pagal jos parengimą sprendžia apie daugelį svetainės aspektų. Dar seniau tokie dramatiški pakeitimai buvo PageRank rodiklis, atgalinių nuorodų prioritetai, kopijuotas turinys ir t.t.

Ar savamoksliai SEO optimizuotojai žino šiuos dalykus? Greičiausiai yra kažką girdėję, bet iki galo neįsigilinę. Dėl to gali būti kartojamos seniai užmirštos klaidos, pavyzdžiui, tekste turi būti ir šveplų raktinių žodžių, be to raktiniai žodžiai turi sudaryti 2 proc. teksto…

Tai veda prie rimtų problemų ateityje. Pozicijos pakyla, visi džiaugiasi, tada jos krenta ir prasideda chaosas… Kas už tai atsakingas? Kaip pagerinti pozicijas vėl? Iš kur gauti kokybiškų atgalinių nuorodų? Šias problemas tinkamai išspręsti gali tik profesionalai. Jie turi atskirus skyrius, atsakingus iš krizinį SEO. Kitaip tariant, savamokslių SEO specialistų pridarytų klaidų ir šiukšlių kuopimas.

Neverta SEO optimizacijos daryti patiems. Sumokėsite daugiau, kai viską teks perdaryti…