Usability tyrimai – neįkainojama duomenų analizė

Statistika verslo pasaulyje yra laikomas vienu vertingiausių mokslų, kuris padeda atrasti tiesiausią kelią į vartotojų širdis. Kiekvienam verslininkui, siekiančiam savo vystomą veiklą paversti dar pelningesne, visuomet įdomu sužinoti kokia yra vartotojų nuomonė apie juos. Dar įdomiau yra sužinoti, ką jie mėgsta, kas juos labiausiai domina, ko negali pakęsti ir kitus specifinius klausimus, kurie gali parodyti veiklos silpnąsias bei stipriąsias puses ir ties jomis dirbti. Vis tik, dauguma statistikos metodų jau yra ganėtinai atgyvenusios ir nebūtinai parodo tikslius rezultatus. Visi puikiai žino tokias statistikos priemones kaip apklausa, stebėjimas ar panašiai, tačiau problema tame, kad iki šiol visose metodikose veikdavo žmogiškasis faktorius, kuris gali iškraipyti esamą realybę. Žmonės bijo suklysti, patingi, jaudinasi ir yra veikiami kitų emocijų, kai žino, kad jie yra stebimi. Jeigu trokštate absoliučiai tikslios analizės, tuomet usability tyrimai yra inovatyviausia statistikoje bei rinkodaroje taikoma metodika, kuri niekuomet neklysta.

Visu pirma, vertėtų paminėti tai, kad usability tyrimai yra atliekami visiškai slaptai. Tai reiškia, kad žmonės nieko apie tai nežino, todėl jų neveikia žmogiškasis faktorius. Jie internetinėje svetainėje elgiasi natūraliai, neveikia jokie dirbtinai sukelti emociniai faktoriai, kurie galėtų iškreipti duomenis, taigi būsite visiškai užtikrinti, kad gauti duomenys absoliučiai tiksliai parodys ties kuriomis vietomis labiausiai patinkate vartotojams ir ties kuriomis vietomis jums dar reiktų padirbėti, norint pasiekti maksimalų pasitenkinimą lankantis internetinėje svetainėje. Surinkę visus šiuos duomenis, savo internetinę svetainę galėsite ištobulinti bei tinkamai išsklaidyti esamą turinį, kad vartotojai jaustų maksimalų pasitenkinimą lankydamiesi. Tokiu būdu būsite užtikrinti, kad projektą ištobulinote maksimaliai, kas leis džiaugtis maksimaliu generuojamu pelnu.

Usability tyrimai yra visiškai naujas metodas tiek statistikoje, tiek rinkodaroje. Vis dar daug verslių žmonių net nėra girdėję šio termino, o ką jau kalbėti apie žinojimą šios metodikos teikiamas galimybes. Vis tik, pasaulis inovatyvėja ir senas priemones nuolat pakeičia naujos. Nuo šiol nebebus jokios paklaidos dėl žmogiškųjų faktorių, kadangi usability tyrimai veikia absoliučiai nematomai, kas leidžia vartotojams elgtis natūraliai lankantis jūsų internetinėje svetainėje. Šie tyrimai jums suteikia progą gauti absoliučiai tikslius rezultatus, kurie leistų aiškiai matyti ko jums trūksta, kad vartotojai jaustų maksimalų pasitenkinimą pas jus lankydamiesi.