Papildų masei nauda

Daugelis dažnai nuvertina maisto papildų skirtų masės prieaugiui (toliau – gaineris) naudą. Tokio tipo maisto papildai ne tik padeda efektyviau pasiekti norimus tikslus, tačiau ir puikiai tinka tiems žmonėms, kuriems labai sunku surinkti tinkamą kalorijų kiekį dienos eigoje. Toliau pateiksime kelis faktus, kodėl verta rinktis būtent šio tipo maisto papildus, siekiant pagerinti savo rezultatus sporto salėje.

papildai maseiGaineriai paspartina raumenų atsistatymą. Kaip žinia norint efektyviai atstatyti raumenis, po treniruotės būtina pavalgyti sveikųjų angliavandenių ir baltymų turinčio maisto. Bėda ta, kad tai gali tapti keblu, nes dažniausiai po treniruotės nėra lengva rasti laiko vykti į namus tik tam, kad pavalgyti, o tada vėl vykti į darbą ar kur kitur. Papildai masei turi didelį kiekį angliavandenių ir baltymų, kas padės jums efektyviau pamaitinti raumenis po sunkios treniruotės. Viskas labai paprasta – suplakate vieną kokteilį ir su juo gaunate apie 100 g angliavandenių, apie 50 g baltymų (priklausomai nuo maisto papildo sudėties) bei papildomų medžiagų L-gliutamino, leucino, izoleucino ir valino – amino rūgščių reikalingų geresniam raumenų atstatymui. Tokio kiekio jums tikrai užteks tam, kad pamaitinti raumenis ir atstatyti jų glikogeno kiekį.

Kitas geras dalykas, kad rimtų firmų masės didinimo papilduose dažniausiai naudojami riebalai yra „dietinio“ tipo – mažiau prisotinti blogųjų riebalų ir yra juose yra vidutinės grandies trigliceridų. Tokio tipo riebalinės medžiagos leis jums išlikti lieknesniais ir auginti sveiką, raumeninę masę.

Ko gero pats svarbiausias dalykas, kuris yra gaunamas su gaineriais tai, kad jis labai palengvina bendrą kalorijų surinkimo kiekį per parą. Dažniausiai tokia problema ištinka ektomorfinio kūno tipo žmones, kurių medžiagų apykaita yra labai greita ir kuriems sunku priaugti masės. Taip pat šio tipo maisto papildai naudingi žmonėms, kuriems sunku rasti laiko pavalgyti dienos eigoje. Čia į pagalbą ir ateina masės auginimo maisto papildai. Tiem, kas siekia priaugti masės, būtina su maistu gauti daugiau kalorijų nei sudegina per parą, o gaineris šį procesą gan supaprastina, nes dažniausiai vienoje porcijoje būna virš tūkstančio kalorijų. Geriant po du kartus per parą surinkti 4000kcal ir padidinti kūno masę tampa žymiai lengviau, ko pasekmė yra augantis svoris ir raumens masė.