Kaip pasirūpinti nugara, jei dirbate sėdimą darbą?

Sunku patikėti, tačiau didžioji dalis gyventojų dirba sėdimą darbą, žinoma galbūt sėdėti ir nereikia ištisas aštuonias valandas, tačiau tik pagalvokite, kiek daug žmonių, prasėdi beveik visą savo darbo dieną: programuotojai, buhalteriai, kasininkai, ofisų darbuotojai, vadybininkai, biurokratai, politikai, vairuotojai, gydytojai, įvairiausių mašinų operatoriai ir t.t. Daugumos profesijų atstovai prasėdi didžiąją dalį savo darbo laiko. Žinoma tame nėra nieko blogo, jei jie gauna galimybę bent šiek tiek pajudėti ir pakeisti savo kūno poziciją, tačiau, jei net jei jie pratampo savo raumenis vieną ar kelis kartus per valandą, jų nugara vis tiek patiria didžiulį krūvį.

Masazine kedeBūtent dėl šios priežasties taisyklinga  sėdėjimo pozicija yra itin svarbi, taip pat svarbios ir pertraukėlės nuo sėdėjimo, kitu atveju jūsų nugara bus nuolatos įsitempusi ir itin greitai pradėsite kęsti didesnius ar mažesnius nugaros skausmus. Ar galima to išvengti? Visų pirma reikėtų nepamiršti jau minėtų patarimų – sėdėti taisyklingai bei kelis kartus per valandą atsistoti ir pramankštinti raumenis. Tačiau to tikrai yra negana, taip pat patartina stiprinti savo nugarą po darbo ar prieš jį, geriausiai tam padės sportas ir įvairūs nugaros tempimo pratimai. Antrasis būdas padėti jūsų nugarai yra jos atpalaidavimas. Jei jau kenčiate nugaros skausmą, tuomet prie skaudančios ir įtemptos vietos galite pridėti butelį su karštu vandeniu. Šiluma sklindanti iš butelio turėtų atpalaiduoti nugaros raumenis ir skausmas turėtų praeiti ar bent jau sumažėti. Kitas visiems puikiai žinomas nugaros atpalaidavimo būdas yra masažas. Jei dirbate sėdimą darbą ir jaučiate, kad jūsų nugara nuolatos yra įsitempusi, tuomet patartume pas profesionalų masažuotoją apsilankyti kelis kartus per savaitę. Žinoma tai užima daug laiko, o taip pat kainuoja nemažai pinigų, tačiau rezultatas tikrai yra jų vertas. Tačiau, jei negalite sau to leisti dėl laiko stokos ar finansinių galimybių, tuomet yra ir kitų pasirinkimų.

Vienas iš geriausių profesionalaus masažo pakaitalų yra įvairių masažuoklių naudojimas. Jūs galite naudoti rankinius mechaninius ar elektrinius masažuoklius, o taip pat galite investuoti į kur kas geresnį rezultatą pasiekiančius didesnius elektrinius masažuoklius. Jei jūsų problema yra būtent nugara, tuomet protingiausia jums būtu naudotis masazine kede. Šis pasirinkimas yra puikus jūsų atveju, nes elektrinės masažinės kėdės iš karto gali masažuoti visą nugarą, o tai reiškia, kad jums nereikės ilgai laukti, kad pajustumėte jų teikiamą efektą. Taip pat tai puikus pasirinkimas ir dėl to, kad jos yra pakankamai mobilios. Jei turite automobilį, tuomet be vargo galėsite iš namų nusivežti tokią sėdynę į darbą, o po darbo atsivežti atgal į namus. Jų pliusas yra tas, kad jos yra tikrų kėdžių priedas, t.y. jas galite uždėti ant bet kokios kėdės ar krėslo, kuris turi atlošą ir yra nelabai nutolęs nuo elektros lizdo. Dar reikėtų nepamiršti ir to, kad dauguma tokių masažinių kėdžių gali masažuoti ne tik jūsų nugarą, bet ir sėdmenis bei pečius ir kaklą, o tai leidžia pasiekti viso kūno atpalaidavimą.

Jau turbūt supratote, kad jei jūs esate iš tų žmonių, kurie nemažą dalį dienos praleidžia sėdėdami, tuomet jums tikrai verta pasirūpinti savo nugara, net, jei jos jums neskauda šiandien, tai dar nereiškia, kad skausmo nepajusite rytoj. Todėl nelaukite pirmųjų simptomų ir pradėkite rūpintis savo nugara, darydami mankštą, sportuodami bei masažuodami ją profesionalų arba specialių įrenginių pagalba.