Didžiausia kliūtis bemokantiems apie SEO – pasenusi informacija

Lietuviai yra tikrai darbšti auksarankių tauta, kartais atrodo, jog tas pats žmogus gali ir santechniką pakeisti ir stogą uždengti ir lazerį sukonstruoti. Tai ne visada yra blogai. Kuriant verslą internete, daugelis, ypač smulkesnių, įmonių, ignoruoja SEO paslaugas teikiančias įmones ir optimizavimo veiksmus atlieka pačios. Tam dažnai paskiriamas labiau internete besigaudantis įmonės darbuotojas, arba blogiausiu atveju administratorius. Vėlgi, tai nėra blogai. Puiku, kai pačios įmonės viduje yra žmonių, kurie gali suprasti optimizavimo paieškos sistemoms niuansus ir darbų. Tačiau koją šioje situacijoje kiša kitkas – pasenusi informacija.

Pirmiau skaityti – tik vėliau optimizuoti

Norint suvokti kas yra SEO ir tam, kad būtų galima atlikti tinklalapio optimizavimo veiksmus, pirmiausia reikia perskaityti nemažai informacijos, peržiūrėti pavyzdžius, patarimus, video seminarus ir kitą informaciją, kuri tik yra prieinama. Perskaičius vieną straipsnį ar peržiūrėjus porą video, tikrai nebus suvokimo ir logiško supratimo, kaip viską atlikti. O aklai vadovautis vienu rastu išsamiu optimizavimo gidu taip pat nepatartina.

Sudėtinga misija – atsirinkti teisingą informaciją

Google paieškoje išties daug informacijos, tačiau pirmuosiuose puslapiuose esantys rezultatai nebūtinai atitinka šių dienų realijas. Netgi klausimas kas yra SEO yra atsakomas skirtingai 2000 metais ir 2018-aisiais. Tačiau Google paieškos algoritmas vertina ir visų laikų tinklalapio populiarumą, tad jeigu informacija buvo vertinga ir naudinga prieš 5 metus, šią informaciją vis dar galima rasti pirmuosiuose Google paieškos puslapiuose.

būtent tai yra apmaudžiausia, kadangi nepatyręs, SEO pradedantysis, žinias apie SEO tarsi puzlę susirinkinėja iš pasenusių šaltinių. Jei sustojama domėtis po kelių pirmų straipsnių ir optimizavimo gidų, tikėtina bus naudojamos pasenusios, nebeveiksmingos taktikos ir greitai su SEO optimizacija gali būti pasiekta atvirkštinių nei norima, rezultatų.

Kaip atsirinkti tinkamą informaciją?

Keletas patarimų, kaip suprasti ar informacija yra šių dienų ar pasenusi:

  • Skaitykite ne abstrakčius straipsnius, o ieškokite tinklalapių, kuriuose nuolat pateikiama aktuali informacija apie rinkodarą, interneto tendencijas, SEO.
  • Skaitykite ne tik lietuvių, tačiau ir užsienio kalbomis. Informacija daug sparčiau apdorojama ir pateikiama anglų bei rusų kalbomis.
  • Žiūrėkite į straipsnio datą. Tikimybė jog 2018 metų straipsnyje bus pasenusi informacija, yra daug mažesnė nei skaitant 205 metų straipsnį.
  • Būkite kritiški ir ieškokite informacijos kurią pateikia autoritetingi šaltiniai.