Ar esate pirkę užuolaidas internetu?

Sakote, niekada nepirkote užuolaidų internetu? O kodėl? Atsakymų į šį klausimą gali būti įvairių. Vis dėlto tie, kurie jau išbandę pirkimo internetu variantą, vieningai pritaria: užuolaidos internetu yra puikus dalykas. Ir iš tiesų nestinga pliusų. Panagrinėkime juos plačiau.

Platus gaminių ir kainų diapazonas

Pirmiausia vertėtų užsiminti apie įvairovę. Tikriausiai sutiksite, kad platus asortimentas – tikslingo pasirinkimo sąlyga. Kaip ir rinkdamiesi automobilį ar telefoną, kaip ieškodami naujų džinsų, taip ir užuolaidų skyriuje tikitės rasti gausų asortimentą. Kodėl gausų? Ogi todėl, kad taip galima išsirinkti norimą, išties patinkantį produktą. O jeigu pardavėjas pasiūlytų rinktis iš dviejų, trijų ar keturių variantų, tektų priimti kompromisą. O štai įsigyjant internetu labai dažnai atsiranda neįtikėtinai platus diapazonas – toks platus, kad patinka net didžiausių lūkesčių vedamiems pirkėjams.

Kad yra iš ko rinktis, labai gerai. Bet galbūt viskas brangu? Anaiptol! Užuolaidos internetu laikomos puikiu būdu pernelyg neišlaidauti. Tad jei atliekate remontą ir ieškote naujų užuolaidų, greitai suprasite šio būdo privalumą. Juk maža kaina – tai galimybė protingai paskirstyti asmeninį biudžetą. Tai labai aktualu ne tik tada, kai daromas rimtesnis remontas, bet ir tada, kai reikalingos vien užuolaidos. Juk visuomet atsiranda išlaidų. Galbūt tą patį mėnesį prireikė ir naujos skalbimo mašinos, o gal batai suplyšo… Puiku, kad galima interjero detalę (kuri ir praktiška, ir daili) įsigyti nepermokant.

Nestinga informatyvumo

Kartais klaidingai manoma, kad norint apsipirkti internetu stinga informacijos. Iš tiesų parduotuvėse, kurioms svarbu, kad žmogus žinotų, ką renkasi, pateikiami aktualūs duomenys apie produktus. Ne tik atskleidžiama, kad geros užuolaidos yra puikios nuotaikos garantas, bet ir nurodomi matmenys, medžiagos, tankumas, skalbimo reikalavimai ir t. t.

Kitaip tariant, čia ne loterija. Žinoma, visuomet egzistuoja ir parduotuvės patikimumo kriterijus. O patarimas paprastas – neužsisakyti iš ten, kur atrodo nepatikima. Nerealūs pasiūlymai irgi dažnai sufleruoja apie nesąžiningumą. Juk akivaizdu, kad 30 eurų vertės produktai nenukainojami iki 5 eurų (nebent, pavyzdžiui, paskelbiama kokia akcija, kad, perkant už 200, suteikiama 29 eurų nuolaida užuolaidoms…).

Šiaip verta paskaitinėti įvairius atsiliepimus, pasidomėti platesniu kontekstu. Jeigu jums feisbuke parašo nematytas asmuo ir skatina ką nors užsisakyti už puikią kainą, tikriausiai pasirodys įtartina. O tai, kas pasirodo įtartina, gali būti TIKRAI įtartina.

Saugumą galima vertinti ir per informatyvumo prizmę. Pavyzdžiui, kai prekės aprašytos, kai nestinga duomenų nei apie mokėjimą, nei apie pristatymą, tai bendras vaizdas jau kiek patikimesnis. Prie šių dalykų pridėtini ir rekvizitai – telefono numeris, elektroninio pašto adresas, buveinės adresas.

Pagrindiniai aspektai interjere

Yra ką aptarti, kaskart atsiranda svarbių naujų dalykų. Kadaise net negalvota, kad XXI-ajame amžiuje interjero prekėmis apsirūpinsime tiesiog prie kompiuterio. Bet taip yra. Ir turbūt neprieštarausite, kad patogu bei naudinga.

O kalbant apie interjerą visuomet atsiranda du pagrindiniai aspektai – praktiškumas ir estetika. Kad užuolaidos atitiktų šiuos du lūkesčius, gamintojams tenka padirbėti iš peties. O žvalgantis, kokia plati ir turtinga pasiūla, imama suvokti, kad iš peties ir padirbėta. Kūrybingai. Ir siekiant aukščiausios kokybės.