8 patarimai stipriai sveikatai

Sveika gyvensena

Daugybė nuolatos atliekamų tyrimų rodo, kad ilgalaikė gera ir tvirta sveikata labai tiesiogiai priklauso nuo sveikos gyvensenos propagavimo – sveikos mitybos, fizinio aktyvumo, streso valdymo, poilsio ir kitų panašių sudedamųjų dalių. O tam, kad ir jūs galėtumėte gyventi sveiką ir laimingą gyvenimą, Smartonly.eu pateikia keletą labai naudingų patarimų.

1. Galvokite pozityviai ir būkite teigiamai nusiteikę

Atlikti tyrimai rodo, kad pozityvus požiūris į mus supančią aplinką padeda sustiprinti mūsų imuninę sistemą ir pagerinti bendrą sveikatą. Mūsų kūnas tiki tuo, ką galvojate, todėl susitelkite tik į pozityvius dalykus.

2. Valgykite daržoves ir vaisius

Su kiekviena maisto porcija turėtumėte suvalgyti pakankamą kiekį šviežių daržovių. Daržovės padeda sumažinti vėžio riziką, suteikia organizmui labai daug naudingų vitaminų, padeda išsivalyti ir turi daugybę kitų privalumų. Be to, jei norite kaskart gauti kaip įmanoma daugiau skirtingų vitaminų, valgykite skirtingų spalvų daržoves. Be abejo, nereikėtų pamiršti ir vaisių, tačiau jų suvartojamas kiekis turėtų būti gerokai mažesnis ir jau minėtų daržovių.

3. Laikykitės nustatyto valgymų skaičiaus

Turbūt žinote, kad didžioji dalis žmonių per dieną valgo tik tris kartus (galbūt iki šiol tai darėte ir jūs), tačiau ar žinojote, kad tai nėra pats geriausias pasirinkimas? Mitybos specialistai rekomenduoja kasdien valgyti bent penkis ar šešis kartus. Be abejo, dabar galite manyti, kad tokiu atveju nutuktumėte, tačiau kalbame ne apie milžiniškas, o apie normuotas ir subalansuotas maisto porcijas.

4. Kasdien treniruokitės

Ar žinojote, kad kasdienės fizinės treniruotės padeda atsikratyti senėjimo požymių? Tarp privalumų, kuriuos mums gali suteikti reguliarus fizinis aktyvumas, yra geresnis regėjimas, kraujospūdžio stabilizavimas, raumenų stiprinimas, svorio reguliavimas, cholesterolio mažinimas, kaulų stiprinimas ir kt. Jei norite gyventi ilgiau ir sveikiau – sportuokite. Tyrimai rodo, kad vos 10 min. fizinių treniruočių per dieną, turi labai didelės teigiamos įtakos mūsų kūnui. Todėl pasirinkite jums tinkančią sporto šaką ir pradėkite sportuoti.

5. Pakankamai laiko skirkite miegui

Jei iki šiol jums buvo pakankamai sunku užmigti, pabandykite įvairius meditacijos ir jogos pratimus. Tuo tarpu, jei to daryti nesate linkę, pasistenkite prieš miegą nepersivalgyti. Kaip bebūtų, nemaža dalis žmonių prieš eidami miegoti sočiai pavalgo, tačiau tokiu atveju organizmas visą savo energiją skiria maisto virškinimui ir jūs negalite tinkamai pailsėti. Taigi, stenkitės kiekvieną parą pakankamai laiko skirti miegui, tuomet būsite atsigavę ir energingesni, ką jau kalbėti apie tai, kad ir jūsų imunitetas bus stipresnis.

6. Per daug neužkandžiaukite

Net jei užkandžiausi sveiku maistu, tai tikrai nereiškia, kad toks pasirinkimas bus teisingas. Kartais užkandžiavimas gali tik dar labiau sužadinti jūsų apetitą, o tai reiškia, kad kils rizika, jog vis dėlto nusižengsite savo sveikos gyvensenos principams ir subalansuotam mitybos planui. Norint to išvengti, reikėtų griežtai laikytis nustatyto plano.

7. Leiskite sau atsipalaiduoti

Žinoma, kalbame apie teisingus ir jūsų sveikai nekenkiančius sprendimus, tačiau kartas nuo karto leisti sau pasmaguriauti mėgstamu pyragėliu ar suvalgyti mėsainį tikrai galima, todėl neįsprauskite savęs į labai griežtus rėmus, kurie jums neleistų mėgautis kiekviena diena.

8. Vartokite vitaminus ir mineralus

Tai labai svarbu, jei norite, kad jūsų organizmas gautų visas reikiamas medžiagas. Kai kurie žmonės mano, kad jiems pakanka maitintis sveikai, tačiau turite suprasti, kad negalime suvartoti tiek daug skirtingo maisto, kad galėtume kiekvieną dieną savo organizmui suteikti absoliučiai visus reikalingiausius vitaminus ir mineralus. Todėl pasirinkite natūralius maisto papildus ir papildykite jais savo kasdienį mitybos racioną.